ستايشستايش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ستایش فرشته کوچولوی ما

عشق كوچولوي من...

1391/3/27 10:09
187 بازدید
اشتراک گذاری

١٦ ماه گذشته

از اومدنت پيش ما

انگار همين ديروز بود...

من و بابا واسه اومدنت لحظه شماري مي كرديم ...

حالا ديگه 16 ماهه شدي عشق كوچولوي من

ديگه خانومي شدي واسه خودت

چه زود گذشت .....يادش بخير...

كم كم غلت زدي ......نشستي...... چهار دست و پا رفتي........ قدم برداشتي و الان كه ديگه واسه خودت ميدوئي و با دويدنت عشق و شور و مياري تو خونه كوچيكمون

وقتي خنده هاي قشنگتو مي بينم

وقتي حرف زدن شيرينتو مي شنوم

وقتي بوسه هاي معصومتو با تماااااااااااام وجودم حس ميكنم

و وقتي دست در دستم راه ميري

دلم ميخواد چشمامو ببندم و سرمست از اين همه خوشبختي ، در آغوشت بگيرم

تا بودنتو در كنارم هر چه بيشتر حس كنم دخترم

خدايا هزاران بار شكرت

واسه سلامتي دخترم و همسرم كه عاشقانه دوستشون دارم

ممنونم كه خانواده سه نفره كوچولومونو در پناه خودت حفظ كردي و مي كني....

 

خدايا شكرت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان النا
31 خرداد 91 13:48
سرمست وجودشان هستیم ...... خدا حفظشون کنه ... رمز پلیز