ستايشستايش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

ستایش فرشته کوچولوی ما

دختر 5/2 ساله من

1392/7/10 14:27
856 بازدید
اشتراک گذاری

چي بگم از اين روزا؟

كه دارن ميگذرن مثل برق و باد

و تو داري بزرگتر ميشي و البته عزيزتر ...

عاشق كارتونهاي تام و جري و پلنگ صورتي و پسر شجاع و بره ناقلا هستي

عاشق تامي شدي، هاپويي كه توي ميدون باهاش دوست شدي!

عاشق برنامه نقاشي نقاشي هستي و تا شروع ميشه بايد حتما بلند شي و باهاش شروع كني به پريدن و دست زدن و خوندن و همه شعرش هم خودت حفظي و ميخونيش، حتي صحبت هاي گوينده شو !!

 ديگه شبا هم پوشك نميشي البته حدودا دو ماه ميشه

رنگ آميزيت بهتر و دقيق تر شده و وقتي داري نقاشي هاتو رنگ ميكني آگاهانه مواظبي كه از خط بيرون نزنه و با خوشحالي هم موفقيتتو بهم اعلام ميكني : مامان حكيم جووووووون ببين از خط بيرون نزد!

دقت رنگ آميزيت در اين حده

اينم عكس بستني و درختي كه كشيدي...

 

یه خونه خیلی خوشکل هم کشیده بودی تا رفتم دوربینو بیارم ÷اکش کرده بودی متاسفانه( آخه روی میز وایت برد کشیده بودیش )

توی تلویزیون یا دور  و بر خودمون تا کسی حرف زشتی از دهنش در بیاد سریع اعتراض میکنی بهش ! که حرف بد؟؟؟؟؟ فلان کلمه بده نگووووووو !!

حرف زدنتم که ماشالا خیلی وقته که خیلی کامل و درست حرف میزنی و تعداد کلماتی که اشتباه تلفظ میکنی خیلی کمه...... بعضی وقتا این خوب حرف زدنت باعث میشه یادم بره که دختر کوچولوی من فقط ٢ سال و نیمه شه !

دم بستنی فروشی داشتم برات بستنی میوه ای سفارش میدادم..... عاشق طعم نسکافه و قهوه و شکلاتی.......همین جور که داشتم میگفتم یه دونه هم نسکافه بزار ......یه قیافه حق به جانب به خودت گرفتی و در حالی که دستت رو تکون میدادی گفتی : اسمشو بلد نیستی؟؟؟؟ نسفااااااااکه !

قربون اون حرف زدنت بشم من

كلمه هاي اشتباهت همين مدليه يعني پس و پيش ميگي..... مثل نسفاكه..... مساقبه.....لخبند.....بازم بوداااااااا الان يادم نيست يادم اومد اضافه ميكنم

 خلاصه که دختر یکی یه دونه و خوردنیه من  ..........عاااااااااشقتم 

niniweblog.com

دیروز که تولد ٥/٢ سالگیت بود با بابا رفتین کیک و شمع خریدین که برات یه تولد سه نفره کوچولو بگیریم

توی راه بودم که برسم خونه زنگ زدین بهم بابا میگفت زود بیا که ستایش دیگه طاقت نداره

بعد که گوشی رو گرفتی دیدم راست میگه یه ریزززززز داشتی حرف میزدی که کیک خریدم ...........شمعاش اینجوریه ..............کلاهم سیندرلا داره ........ 

خلاصه که رسیدم خونه تو و بابا اصلا نزاشتین حتی لباستو عوض کنم یا عکس بگیرم

زودی شمع روشن کردین و فوووووووووووووووت

الهی همیشه سالم باشی عزیزکم

مهم خوشحالی خودته...

راستی تا دوباره یادم نرفته اضافه کنم:

٢٣ماهگی: قد ٨٦ ........وزن٥/١١

٢٩ ماه و نیم تقریبا !(٩ مرداد) : قد ٨٨......وزن ٢٠٠/١٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان النا
29 مرداد 92 11:04
ما بی صبرانه منتظر عکسیم

فدای دخملی چلچل زبون نسکافه خور بشم من

2.5 سالگیش هم مباررررررررک

25 ساله بشه انشالله


چشممممممممم......مرسي عزيزم
افسون مامان یونا
8 شهریور 92 20:29
مبارک باشه عزیزم.پس کو عکساش؟؟؟
قلبون نسفاکه گفتنششششش


اينجا نمي تونم عكس بزارم خونه هم وقت نميكنم! اما اولين فرصت حتما اينكارو ميكنم
مامان ديبا
10 شهریور 92 10:34
خيلي وقت بود وبلاگت نيومده بودم ستايش قشنگم
اميدورام هميشه زير سايه پدر و مادر گلت خوش باشي
يه بوس كوچولو از طرف پرنسس ديبا


مرسي عزيزممممم