ستايشستايش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

ستایش فرشته کوچولوی ما

اثر هنري دستاي كوچولوت

1392/7/16 11:54
819 بازدید
اشتراک گذاری

ميخوام عكس چند تا از نقاشي هاتو بزارم

يه روز یهویی دیدم صدام زدي ديدم يه آدمك كشيدي........ منم کلی قربون صدقه ت رفتم............ بعد دیگه تند تند خانوادگی میکشیدي....... سه تا میکشیدي و میگفتي این مامان این باباش و اینم بچش !......... و حتی 6-7 تا کنار هم

برام خيلي جالب بود كه يهويي اينا رو كشيدي

چند روز بعد هم يه روز که سر کار بودم بابا مهدي زنگ زد که دوربینو کجا گذاشتی؟ .........گفتم واسه چی میخوای؟! گفت میخوام از نقاشی ستایش عکس بگیرم( بس که من از نقاشی هات عکس گرفتم نقاشی که کشیده بودي به بابا گفته بودي از نقاشیم عکس بگیر ههههه)

بعد رفتم خونه عکس نقاشیتو دیدم

مستر بین و خرسش !!!!!!!!!

من که خیلی تعجب کردم بابا مهدي هم همینطور ........

میگفت صدام زده گفته ببین مستر بین و خرسشو کشیدم......... یه آدم کشیده بودي که یه چیزی شبیه خرسش تو بغلش بود!

اينم يه نقاشي چند نفره ديگه

و اينم عكس خونه هايي كه كشيدي

توي عكس زير، كنار نقاشيت بقول خودت نوشتي! فدات بشم عزيزم خواستي مثل ما بنويسي!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان النا
23 مهر 92 12:05
بوس ماچ هزارتا

اونا چیه نوشته ؟ رمزی نوشته به خط میخی




ههههه خواسته مثل ما بنويسه !
افسون مامان یونا
30 مهر 92 11:54
ای خدا ماشالله به تقاش باشی.خیلی عالی میکشه.هنرمنده دخترمون.