ستايشستايش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ستایش فرشته کوچولوی ما

يكمي خيالم راحت شد....

1391/4/14 11:03
199 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشكلم ديروز همراه بابا برديمت پيش متخصص پوست...چون ديگه واقعا داشتم افسردگي ميگرفتم

عذاب وجدان داشتم وقتي به صورت خوشكلت نگاه ميكردم

آقاي دكتر خيلي مهربون بود و كلي هم قربون صدقه ت رفت

و خيلي بهم اميدواري داد كه جاش نمي مونه

البته گفت حدود سه ماهي طول ميكشه ولي به هر حال خيالمو راحت كرد

بعد گفت به نظرتون ميزاره كه براش ميكرو درم كنيم؟

گفتم ميكرو درم چيه؟؟ درد داره؟؟؟؟واسه اين سن ضرري نداره؟

گفت يه جور لايه برداري با دستگاهه كه اثر داروهاش رو بيشتر ميكنه..... درد هم نداره چون خيلي لايت و بادرجه كم براش انجام ميديم و ضرر هم نداره براش

گفتم نميدونم كه اجازه ميده يا نه به هر حال امتحان ميكنيم

براي همكارش نوشت و ما همراه خانوم منشيش رفتيم پيش همكارش كه مطبش توي همون ساختمون بود

اون آقاي دكتر هم خيلييي مهربون بود خدا روشكر

وقتي روي تخت خوابيدي همه آماده بوديم كه يه جوري سرگرمت كنيم كه حواست پرت شه و  تكون نخوري

ولي مثل يه خانوم به تمام معنا كوچكترين تكوني هم نخوردي !!!!!

آقاي دكتر و دو تا خانوم منشي كه بالاي سرت بودن كلي تعجب كردن و قربون صدقه ت رفتن و بهت خنديدن عزيزم

من با اينكه ميدونستم حتما درد نداره كه تكون نميخوري ولي انگار دلم داشت از جا كنده ميشد كاملا نگران بودم و مطمئنا تو چهره م ديده ميشد

چون وقتي اومديم بيرون بابا بهم گفت :تو چت بود؟؟؟؟؟كه گفتم نميدونم !!!!!

به هرحال الان حالم خيلي بهتره دخترم.....

ايشالا كه ديگه هيچوقت اتفاق بدي نيفته نه واسه تو نه واسه هيچچچچچچچ بچه ديگه اي

دوست دارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثريا
26 تیر 91 13:46
الهي قربونش برم ستايش كه اينقدر خانوم و اما مامانش بايد يه خورده صبور باشي ديگه گلم اينها بچه اند و در حال رشد و سريع جاي صورتش خوب ميشه و هيچي ازش نمي مونه من كه بهت گفته بودم